Shrek & Fiona!

Tjohej, har inte bloggat på tretusenår typ! :D Igår var jag iallfall i täby med Anna-Maja, My och Emmy, jäkligt najs! Köpte en söt liten tröja, fanns inget annat som föll mig i smaken :( Vi passade även på att missa bussen hem, snyggt gjort tjejer!

Idag har jag varit med papsen hela dagen! Först var vi i Norrtälje och handlade lite saker, sen åkte vi hem och gjorde supergod middag! Blev verkligen stupmätt, inte mysigt. Efter maten kollade vi på Shrek 2, så grymt söt film! Måste verkligen se 3an, någon som vill se den med mig? Ingen? Inte ens någon? Okej, då får jag se den med pappa eller i min ensamhet :( ... 

Tänkte bara avsluta med att säga att Emmy är söt! :D
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0