Norrtälje!

Hejsan, kom just hem från Norrtälje.
Spenderade min lilla tid där med Emmy, Matilda och Anna-Maja.
Dom skulle överraska mig med att följa med till Norrtälje, men dom pratar ju så lågt, satt de blev ingen överraskning! :D
Käkade iallfall bröd och kakor i Norrtälje, en aning gott!

Annars har dagen varit kanon, har bara skämt ut mig för standard lite för mycket..
Alla skoldagar har helt plötsligt blivit roliga, vad har hänt?

Imorgon kommer även frugan till skolan, snacka om att jag har saknat henne!
Vi kom på en toppen plan nyss, så nu gäller de bara att en viss person är sjuk imorgon :D


Jag älskar dig, fast jag älskar ännu mer att du kommer till skolan imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0