Grattis världens bästa!

Grattis till världens bästa mamma, som fyller år idag! :D Jag älskar dig ♥

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, först var jag med Johan. Vi gjorde inte speciellt mycket, kan ju vara för vi var så sura på varandra. Det var faktiskt han som började! ;) Sen när han åkte hem då firade vi mamma, käkade tårta och öppnade paket. Resten av dagen har vi byggt pussel och jag har pressat datorn. För Madde åkte till Caroline.

Så nu sitter jag i hennes säng och kollar på tv. Det är faktiskt bra de jag kollar på :) Ska sova i hennes säng inatt, så funderar på att lägga mig med datorn och fortsätta kolla. Nej, nu börjar de igen! :D Lägger upp bilder i ett annat inlägg. PUSSPUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0