Fredag imorgon!

Hejsan!
Varken jag eller Lina bloggar ju, så slänger in ett inlägg innan jag och Madde ska kolla på film :D Jag älskar att kolla på film med henne, sen när man ska sova kittlar man varandra. Haha, jag har fått världens bästa syster! 

Fredag imorgon, skönt! Ännu en vecka avklarad i skolan, en vecka närmare sommaren :D Ska färga håret imorgon, eller slinga kanske man ska säga. Med snygg sån där mössa till ;) Sen blir den en skön kväll med världens bästa pojkvän!
Kan de bli bättre? Ja, tyvärr kan de bli de. Mina flickor verkar ska åka till Täby imorgon, skulle gärna följt med om jag fick. Men man kan inte alltid få allt man vill här i livet. Nu ska jag gå och borta tänderna. Puss och godnatt! ♥
Jag älskar dig, du är bättre än bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0