Söndag!

Igår var jag i Stockholm hos mormor och åt middag med kusiner, så därför blev de inget bloggande... :)
Stötte även på en tant på tunnelbanan som påstod att jag var en ailen för att jag hade ett rosa hårspänna i bakhåret(?)

Söndag idag, superskönt faktiskt :) Är lite små sugen på att gå till skolan imorgon om jag ska vara helt ärlig! Äntligen ska matteprovet bli gjort! Har inte pluggat någon matte alls i helgen, tiden har bara runnit iväg, så vi får se hur de går! NOpappret o HKboken ligger även kvar i skolan, men skolan var faktiskt inställd i fredags, så där har vi förklaringen!

Nu ska jag duscha o sen göra mig en hallonsmoothie! ;)





EGOPIX! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0