Trött tjej.

Träningen idag gick super bra, och tack Johan för du hjälpte mig och Madde :D Är sjukt taggad till nästa måndag, då blire träning med tjejerna. Kommer nog bli super!

Ska snart gå och plugga lite matte är bara så sjukt trött, har ju b-delen på matteprovet imorgon. A-delen vi hade idag gick väl bra, får hoppas på de bästa. Vill inte ha för höga förväntingar på mig själv, blir bara mer besviken då. Men kändes som de gick hyfsat idag :) Har även engelska redovisning för Roger imorgon, men de kommer nog gå bra. Inte speciellt svårt de vi gör.

Täby imorgon med Lina tror jag, sen hem till pappa :) Bara jag och han hemma imorgon tror jag, sköönt!
Lördag vet jag inte vad som händer, de återstå att se. Ska dra mig ifrån datorn nu och börja räkna matte.
Tjarååå!


Just nu, osmikad trött tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0