Jag orkar inte mera!

Jag är riktigt besviken på mig själv, jag vet att jag kan bättre. Men jag är så jävla lat, så jag orkar inte. Jag orkar inte sitta och läsa, skriva och plugga in detta i mitt huvud. Jag säger bara två sak; JAG HATAR FYSIK OCH JAG ÄR HELT VÄRDELÖS!

Ska snart stänga av datorn och läsa lite ännu innan jag ska sova, känner att jag bara måste plugga lite till innan jag sover. Jag är så besviken på mig själv, jag måste verkligen skärpa mig. Men datorn lockar 10000 gånger mer än fysik boken. Så egentligen får jag faktiskt skylla mig själv när jag får IG imorgon. Ska skulle inte behövt sova när jag kom hem, jag skulle inte behöva sätta mig vid datorn och prata i telefon. Jag kunde ha satt mig vid skrivbordet, utan mobil och dator. Då kanske jag kunde få bättre imorgon. Jag får helt enkelt skylla mig själv!

Ska hem och skriva klart mitt brev och städa imorgon, får fan inte somna då. Nej, nu suger de att blogga. HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0