ingen vet det vi inte berättar ;)

hejhejhej här är världens snyggaste tjej! (lägg märke till rimmet!)

här har ni Emmy. nivet hon, lajnoows och tillws kompis? ;) 

jag har iaf fixat en ny deisgn till brudarna, eller ah, en HEADER, endast. jag själv blev inte supernöjd, så om ni vill ta bort den är det bara att göra det ! :D 

nu är jag, Lina och Tilda lyckliga, för no-provet är gjort. fyfan säger ja bara, det där provet var inte roligt! 

ni kan ju kika in på min blogg också när ni ändå läst det här . KLICKA HÄR

i morgon ska jag och lina in och ha fekke på yamaha. nice som attans. vet ju att vi inte kommer gå dit, fast det vore najs! 

nu kom justin i öronen på mig ! lyssnar igenom min spotifylista. mycket gamla låtar vare där..

nu sitter jag bara och skriver massa ren bullshit. men eftersom att jag känner dom här brudarna ganska bra, så vet jag att dom kommer bli skitnöjda för att dom har fått ett inlägg extra! :D 

HA DET BRA ALLIHOPA! :D 

/ Emmy Schylander


SNYGGA BRUDAR VAVAVAVA? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0