Godnatt!

Hejsan, la mig just i sängen det är ganska sent och jag ska sova snart :) Kom på att jag glömt att träna på engelska glosorna, men jag se inte haft tid.. Har tänkt alldeles för mycket på no och so, så jävla skönt att de är klart nu. Eller ska finslipa lite på brevet i morgon i skolan, tar med mig egen dator ifall jag inte får en av skolans datorer :) Så kan jag skriva klart allt därnoch skicka via mail och skriva ut på skolans datorer. Toppen ide! Imorgon ska jag till stan med mamma, får se vad som händer där. Lördag blev de ingen tjejmiddag, så ska kanske leka med Johan men får se :D Nej, ska kolla lite på engelskan och sedan sova. Godnatt! Kanske är mycket stavfel, men bloggar från mobilen. Vilket är ganska jobbigt och svårt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0