En super dag!

Hejsan!
Mitt program början nu typ, så hinner inte blogga så långt.
Dagen har iallafall varit toppen, skolan var bra. Blev inte sämre när jag fick tillbaka mitt no prov, jag och Anna-Maja ääääger! :D Nej, ska inte hålla på sådär, vet själv hur irriterad man blir.
Sen åkte jag in till Norrtälje och gymmade men min syster, gick bra!
Bara att bussen åkte fel, men de gjorde absolut inget. För jag hade ju min favorit Anna-Maja där, så fick ännu mer tid med henne. Även blev våran dag toppen, vi var så glada när vi klev av bussen. Jag saknar verkligen att umgås med henne.
Nu har jag pluggat matte med Mamma, skrivit klart mina spanska meningar och skrivit lite på kärleken. Känner att min dag har blivit lyckad. Nej, nu måste jag kila. Måste hänga med från början av filmen, hörs imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0