Bush Whacker!

Hello! :)
Sitter och pressar Bush Whacker på facebook, men min energi tog nyss slut. Så nu får jag vänta tills imorgon och fortsätta spela då. Måste ändå dra mig från datorn nu, känns som jag har tusen saker jag måste hinna göra innan de är dags att lägga sig. 

Imorgon blir de träning med Madde, på torsdag också tror jag. Nu känner jag att jag kommer klara detta. Blir ju super när Julia, Emmy och Anna-Maja också skaffar gymkort. Då ska vi träna tillsammans de blir ju toppen! :D
Jag och Lina skulle fixa design idag, men blev de någon. Nepp..
Blev bara denna rosa design, men de kommer en ny såsomning om.
Ska checka de sista på datorn, ta något att äta och hoppa in i en varm dusch.
Pusspuss!

Bjuder på en bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0